Strona internetowa gabinetu weterynaryjnego – na co zwrócić uwagę

Ocena:

0/5 | 0 głosów

Przy projektowaniu zawartości strony gabinetu weterynaryjnego należy pamiętać o ograniczeniach prawnych co do ich treści, zgodnie z którymi strona nie powinna być reklamą, ale ma mieć charakter informacyjny. Praktyka pokazuje, że istnieje bardzo cienka granica między reklamą a informacją o usługach weterynaryjnych. Niewątpliwie, informując na stronie o rodzajach wykonywanych usług, można pośrednio uzyskać efekt reklamy. 

Projektowanie strony powinno być poprzedzone określeniem jej celu oraz adresata (odbiorcy). Decydując się na utworzenie witryny gabinetu weterynaryjnego, należy zwrócić szczególną uwagę na:

  • projekt graficzny rozmieszczenia poszczególnych elementów na stronie (tzw. layout); pożądany layout cechuje przede wszystkim „lekkość” zastosowanej grafiki (mała objętość plików graficznych = szybsze ładowanie), jednolity i spójny standard graficzny całej strony oraz przejrzystość poszczególnych jej elementów oraz

  • nawigację (odpowiednie i funkcjonalne rozplanowanie elementów służących do przemieszczania się po witrynie). Zawartość strony powinna mieć szczególnie łatwą nawigację i przejrzysty układ z uwagi na potencjalnie szeroki krąg adresatów.

Podstawowe błędy, których należy unikać przy zakładaniu strony internetowej obejmują dwie grupy:

  • techniczne (np. długi czas ładowania strony, brak jej przejrzystości, irytująca grafika lub dźwięk),

  • merytoryczne (np. za długi lub nieadekwatny adres strony, nieaktualne lub zbędne dane). 

Na stronie internetowej gabinetu powinny się znaleźć co najmniej następujące pozycje w menu:

  • O nas

  • Aktualności

  • Zakres usług

  • Kontakt

  • Galeria

  • Ogłoszenia.

Marzena Pytlarz

prawniczka w Kancelarii PPC Legal

Źródło: www.serwisweterynaryjny.pl

INNE ARTYKUŁY Z TEGO DZIAŁU
Jak zawrzeć umowę leasingową – schemat krok po kroku 6 sposobów na wykorzystanie mailingu w praktyce weterynaryjnej 4 etapy budowania lojalności klienta wobec marki weterynaryjnej Organizacja komputerowych stanowisk pracy w przypadku pracy zdalnej Dlaczego warto wykorzystywać e-mailing w weterynarii Outsourcing w małym gabinecie weterynaryjnym Jak w praktyce wygląda tworzenie marki osobistej? 6 etapów wprowadzania nowych usług na rynek usług weterynaryjnych 3 elementy tworzenia rozpoznawalnej marki w weterynarii Czy warto dzielić się z pracownikami informacjami o finansach? 6 etapów wprowadzania nowych usług na rynek usług weterynaryjnych 3 elementy tworzenia rozpoznawalnej marki w weterynarii 7 wskazówek, jak zdobyć zaufanie klienta System do zarządzania obsługą klienta CRM w praktyce weterynaryjnej Jaki jest cel zarządzania marketingowego w gabinecie weterynaryjnym Zagrożenia związane z funkcjonowaniem firm rodzinnych w weterynarii Dlaczego tracimy klientów i jak temu przeciwdziałać E-marketing w weterynarii Lekarz weterynarii u prawnika – porady i wskazówki Jak magazynować zakaźne odpady weterynaryjne? 7 punktów, na które trzeba zwrócić uwagę w czasie kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej Jak zwiększyć satysfakcję klienta z usług kliniki? Outsourcing w małym gabinecie weterynaryjnym Co zrobić, aby gabinet weterynaryjny był widoczny? Ugoda pozasądowa - ważne informacje dla lekarzy weterynarii 3 najważniejsze cechy silnej marki osobistej lekarza weterynarii Jak zbudować skuteczny zespół zakładu leczniczego dla zwierząt? Strona internetowa gabinetu weterynaryjnego – na co zwrócić uwagę