Rozmowa jako skuteczny sposób dotarcia do klienta

Ocena:

0/5 | 0 głosów

Dzięki szybkiemu rozwojowi technologii dróg dotarcia do klienta jest bardzo wiele i wciąż pojawiają się nowe. Ale nie można zapominać o bardzo skutecznym – choć konwencjonalnym sposobie, czyli o rozmowie.

 

Konwencjonalny, ale nadal bardzo skuteczny sposób dotarcia do klienta to rozmowy z ludźmi, bo biznes to ludzie i jeszcze długo tak będzie. Poza tym każda rozmowa to świetna okazja do pokazania swoich umiejętności, swojej wiedzy i generalnie poinformowania o tym co oferujemy.

 

Z reguły bezpośrednia rozmowa czy nawet telefoniczna zawsze skraca czas komunikacji i eliminuje wiele nieporozumień. W praktyce, jeśli uda nam się nawiązać z kimś kontakt, to jedna rozmowa może zastąpić kilka dni żmudnej korespondencji. Oczywiście warto korzystać z nowych rozwiązań, a szczególnie z automatyzacji, bo ta z kolei umożliwia nam wygospodarowanie więcej czasu na wartościowe i konkretne już rozmowy.

 

Wiele rzeczy znajdziemy dzisiaj w sieci oraz literaturze i mediach specjalistycznych, ale nic nie zastąpi spotkań z ludźmi. Wymiana doświadczeń i nowe kontakty branżowe często mogą być źródłem nowych obszarów oraz inspiracji dla naszego gabinetu. To także może być dla nas okazja pokazania się jako specjalisty.

Każdy zadowolony oraz dobrze obsłużony klient może być ambasadorem naszej marki.  Warto o tym pamiętać, ale przede wszystkim wykorzystać.


 

Marzena Pytlarz-Pietraszko

prawniczka w Kancelarii PPC Legal

Serwis Lekarza Weterynarii