Jakie treści umieszczać na fanpage’u gabinetu weterynaryjnego?

Ocena:

0/5 | 0 głosów

Facebook umożliwia publikowanie różnych formatów treści. Jest to zwykły tekst, tekst ze zdjęciem, samo zdjęcie, wpis z wieloma zdjęciami, film wideo, wydarzenia, oferta i być może jeszcze jakieś z których nigdy nie korzystałeś. Warto naprzemiennie stosować wszystkie możliwe typy.

 

Tę samą informację można przedstawić na kilka różnych sposobów. Ten sam link do artykułu można przedstawić w formie tekstu, grafiki z opisem, a nawet w postaci krótkiego zachęcającego video nagranego telefonem komórkowym. W ten sposób z jednego pomysłu na wpis robi się ich kilka, które można publikować w odstępach czasu. Swoją drogą materiały video są bardzo niedoceniane przez administratorów, a tak naprawdę wzbudzają największe zaangażowanie i są najchętniej pokazywane przez Facebooka.

Bez wątpienia największe zaangażowanie wzbudzają wpisy zawierające połączenie grafiki z tekstem. Memy, infografiki czy nawet zwykły tekst zapisany w formie grafiki zwracają uwagę i motywują do czytania znacznie skuteczniej niż zwykły tekst.

Każdy wpis umieszczony na firmowej stronie powinien dawać pewną wartość użytkownikom.

 

Zanim cokolwiek opublikujemy, warto zadać sobie kilka pytań:

  1. Czy treść daje przydatną wiedzę czytelnikowi?

  2. Czy treść jest zaskakująca dla czytelnika?

  3. Czy treść jest zabawna, czy może wywołać uśmiech na twarzy czytelnika?

  4. Czy treść jest inspirująca?

  5. Czy treść może rozwijać zainteresowania czytelnika?

  6. Czy treść ma związek z gabinetem weterynaryjnym?

 

Jeżeli żadna odpowiedź nie jest twierdząca, to nie warto publikować tego posta.

 

Marzena Pytlarz-Pietraszko

prawniczka w Kancelarii PPC Legal

serwisweterynaryjny.pl