Ocena:
0/5 | 0 głosów
Facebook umożliwia publikowanie różnych formatów treści. Jest to zwykły tekst, tekst ze zdjęciem, samo zdjęcie, wpis z wieloma zdjęciami, film wideo, wydarzenia, oferta i być może jeszcze jakieś z których nigdy nie korzystałeś. Warto naprzemiennie stosować wszystkie możliwe typy.
Tę samą informację można przedstawić na kilka różnych sposobów. Ten sam link do artykułu można przedstawić w formie tekstu, grafiki z opisem, a nawet w postaci krótkiego zachęcającego video nagranego telefonem komórkowym. W ten sposób z jednego pomysłu na wpis robi się ich kilka, które można publikować w odstępach czasu. Swoją drogą materiały video są bardzo niedoceniane przez administratorów, a tak naprawdę wzbudzają największe zaangażowanie i są najchętniej pokazywane przez Facebooka.
Bez wątpienia największe zaangażowanie wzbudzają wpisy zawierające połączenie grafiki z tekstem. Memy, infografiki czy nawet zwykły tekst zapisany w formie grafiki zwracają uwagę i motywują do czytania znacznie skuteczniej niż zwykły tekst.
Każdy wpis umieszczony na firmowej stronie powinien dawać pewną wartość użytkownikom.
Zanim cokolwiek opublikujemy, warto zadać sobie kilka pytań:
-
Czy treść daje przydatną wiedzę czytelnikowi?
-
Czy treść jest zaskakująca dla czytelnika?
-
Czy treść jest zabawna, czy może wywołać uśmiech na twarzy czytelnika?
-
Czy treść jest inspirująca?
-
Czy treść może rozwijać zainteresowania czytelnika?
-
Czy treść ma związek z gabinetem weterynaryjnym?
Jeżeli żadna odpowiedź nie jest twierdząca, to nie warto publikować tego posta.
Marzena Pytlarz-Pietraszko
prawniczka w Kancelarii PPC Legal