SERWIS LEKARZA WETERYNARII

medmarketing

 

Magazyn „Serwis Lekarza Weterynarii” łączy zagadnienia z zakresu medycyny weterynaryjnej oraz zarządzania praktyką weterynaryjną. Przybliża problemy diagnostyki i terapii schorzeń, z którymi lekarz weterynarii spotyka się w codziennej praktyce.

Pomaga także odnaleźć się w gąszczu niejasnych zapisów prawnych i wskazuje, w jaki sposób postępować zgodnie z obowiązującymi przepisami.

 

W „Serwisie Lekarza Weterynarii”:

  • Aktualne zmiany prawne, interpretacje przepisów i porady.
  • Sprawdzone formy promocji Twojego gabinetu.
  • Najlepsze sposoby na zwiększenie konkurencyjności oferowanych przez Ciebie usług.
  • Efektywne metody zarządzania gabinetem weterynaryjnym
  • Metody pozyskiwanie funduszy na prowadzenie praktyki weterynaryjnej
  • Informacje o niestandardowych przypadkach klinicznych

 

 
Jak zawrzeć umowę leasingową – schemat krok po kroku 6 sposobów na wykorzystanie mailingu w praktyce weterynaryjnej 4 etapy budowania lojalności klienta wobec marki weterynaryjnej Organizacja komputerowych stanowisk pracy w przypadku pracy zdalnej Dlaczego warto wykorzystywać e-mailing w weterynarii Outsourcing w małym gabinecie weterynaryjnym Jak w praktyce wygląda tworzenie marki osobistej? 6 etapów wprowadzania nowych usług na rynek usług weterynaryjnych 3 elementy tworzenia rozpoznawalnej marki w weterynarii Czy warto dzielić się z pracownikami informacjami o finansach? 6 etapów wprowadzania nowych usług na rynek usług weterynaryjnych 3 elementy tworzenia rozpoznawalnej marki w weterynarii 7 wskazówek, jak zdobyć zaufanie klienta System do zarządzania obsługą klienta CRM w praktyce weterynaryjnej Jaki jest cel zarządzania marketingowego w gabinecie weterynaryjnym Zagrożenia związane z funkcjonowaniem firm rodzinnych w weterynarii Dlaczego tracimy klientów i jak temu przeciwdziałać E-marketing w weterynarii Lekarz weterynarii u prawnika – porady i wskazówki Jak magazynować zakaźne odpady weterynaryjne? 7 punktów, na które trzeba zwrócić uwagę w czasie kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej Jak zwiększyć satysfakcję klienta z usług kliniki? Outsourcing w małym gabinecie weterynaryjnym Co zrobić, aby gabinet weterynaryjny był widoczny? Ugoda pozasądowa - ważne informacje dla lekarzy weterynarii 3 najważniejsze cechy silnej marki osobistej lekarza weterynarii Jak zbudować skuteczny zespół zakładu leczniczego dla zwierząt? Strona internetowa gabinetu weterynaryjnego – na co zwrócić uwagę