Strona www narzędziem do budowania wizerunku praktyki weterynaryjnej

Ocena:

0/5 | 0 głosów

Strona to właśnie idealne miejsce na umieszczenie wartościowych treści, które mają poinformować, zainteresować czy wreszcie zachęcić do współpracy właśnie z tym gabinetem weterynaryjnym. To także jeden z głównych elementów pozycjonowania w sieci, czyli sprawienia, by gabinet był widoczny w gąszczu podobnych ofert konkurencji i by klienci trafiali właśnie do nas. Strona to również narzędzie budowania wizerunku.

 

Należy pamiętać, aby:

  • strona przyciągała swoim wyglądem i atrakcyjnością, a nie odrzucała, lepiej mniej, ale staranniej niż dużo, ale byle jak,

  • wizerunek był zgodny z grupą docelową.

 

Ważne też, aby strona „żyła” tzn. informacje na niej były zawsze aktualne i adekwatne do działań. Jeśli wykorzystujemy stronę do pozycjonowania lub budowania wizerunku specjalisty, to należy dbać, aby regularnie zasilać stronę nowymi treściami i aktualizować wcześniejsze treści.

 

Kolejny zupełnie darmowy sposób na dotarcie do klientów to umieszczenie adresu strony na wszystkich materiałach. Jest to oczywiste, ale często zapominane. Adres strony www powinien znaleźć się dosłownie wszędzie. Nie tylko na wizytówkach i folderach, ale również w stopce wiadomości mailowej, przed wejściem czy na banerze reklamowym. Zawsze pamiętajmy jednak, aby umieścić konkretną zachętę nakłaniającą do odwiedzenia strony. Jest to skuteczniejsze niż sam adres www.

 

Dostępne są też inne ciekawe narzędzia publikowania w sieci np. ofert specjalnych, ofert dedykowanych, super okazji. Bardzo ciekawym rozwiązaniem są tzw. strony lądujące tzw. landing page. Są to niezależne (od oficjalnej strony www) strony, które możemy tworzyć i podpinać w dowolnym miejscu w sieci. Specjalnie przygotowane strony, na których lądują (stąd nazwa) odwiedzający pozyskani w trakcie aktywnych działań promocyjnych. Co ważne, nie wymagają umiejętności budowania i kodowania stron www. Można skorzystać z gotowych narzędzi do samodzielnego zbudowania takiej strony np. polskie Landingi lub skorzystać z usług specjalistycznej firmy. Od pewnego czasu również Facebook posiada gotowe tego typu rozwiązanie – Lead Ads. Zaleta tego rozwiązania jest możliwość pokazania takiej strony tylko tym, do których chcemy dotrzeć, np. promując ją postem lub reklamą w mediach lub odsyłając z mailingu czy nawet strony. Mogą być szybko aktualizowane i dopasowywane do konkretnych grup odbiorców.


 

Marzena Pytlarz-Pietraszko

prawniczka w Kancelarii PPC Legal

Serwis Lekarza Weterynarii