Ocena:
0/5 | 0 głosów
Newslettery są skutecznym narzędziem marketingowym skłaniającym do skorzystania z oferty oraz budującym więź z klientem. Newslettery pozwalają nam przekazać klientowi cenne informacje oraz spersonalizowane przekazy marketingowe. Możemy w nich pisać o nowych usługach gabinetu, specjalnych ofertach czy wydarzeniach z życia firmy.
Jeśli prowadzimy bloga lub serwis informacyjny, newsletter spełni funkcję rekomendacji najciekawszych artykułów wraz z autorskim komentarzem dotyczącym nowych treści. Dzięki wysyłaniu newslettera możemy przypomnieć o sobie klientom oraz zbudować u nich świadomość naszej oferty wraz z jej dynamiką. To także bezpośredni sposób na zwiększenie liczby odwiedzin na naszej stronie i co za tym idzie sprzedaży usług gabinetu weterynaryjnego.
Newsletter świetnie się sprawdzi m.in. jako sposób na:
-
zwiększenie sprzedaży dzięki informowaniu o nowych usługach w ofercie czy proponowaniu rabatów,
-
pozyskanie klientów pośród osób, które pozostawiły adres e-mail w naszej bazie, ale nie skorzystały z usługi gabinetu,
-
zwiększenie lojalności obecnych klientów,
-
budowę świadomości marki oraz jej pozytywnego wizerunku,
-
zwiększenie ruchu na stronie internetowej.
Marzena Pytlarz-Pietraszko
prawniczka w Kancelarii PPC Legal