Co można zyskać dzięki newsletterowi w praktyce weterynaryjnej?

Ocena:

0/5 | 0 głosów

Newslettery są skutecznym narzędziem marketingowym skłaniającym do skorzystania z oferty oraz budującym więź z klientem. Newslettery pozwalają nam przekazać klientowi cenne informacje oraz spersonalizowane przekazy marketingowe. Możemy w nich pisać o nowych usługach gabinetu, specjalnych ofertach czy wydarzeniach z życia firmy.

 

Jeśli prowadzimy bloga lub serwis informacyjny, newsletter spełni funkcję rekomendacji najciekawszych artykułów wraz z autorskim komentarzem dotyczącym nowych treści. Dzięki wysyłaniu newslettera możemy przypomnieć o sobie klientom oraz zbudować u nich świadomość naszej oferty wraz z jej dynamiką. To także bezpośredni sposób na zwiększenie liczby odwiedzin na naszej stronie i co za tym idzie sprzedaży usług gabinetu weterynaryjnego.

 

Newsletter świetnie się sprawdzi m.in. jako sposób na:

  1. zwiększenie sprzedaży dzięki informowaniu o nowych usługach w ofercie czy proponowaniu rabatów,

  2. pozyskanie klientów pośród osób, które pozostawiły adres e-mail w naszej bazie, ale nie skorzystały z usługi gabinetu,

  3. zwiększenie lojalności obecnych klientów,

  4. budowę świadomości marki oraz jej pozytywnego wizerunku,

  5. zwiększenie ruchu na stronie internetowej.


 

Marzena Pytlarz-Pietraszko

prawniczka w Kancelarii PPC Legal

Serwis Lekarza Weterynarii