1. Rejestracja z zakwaterowaniem – koszt kursu 6.000zł brutto/os.
- zakwaterowanie w pok. 1-os. dwa noclegi od piątku do niedzieli, pełne wyżywienie (kolacje, śniadania, obiady), przerwy kawowe, całe szkolenie - teoria i praktyka w sumie 3 spotkania w różnych terminach, materiały naukowe wykorzystywane podczas szkolenia oraz po szkoleniu, zaświadczenie ukończenia szkolenia po zdanym egzaminie.
2. Rejestracja „zaproś koleżankę/kolegę” dotycząca przyjazdu 2 osób z jednego Ośrodka lub znajomych - koszt kursu 11.400zł brutto/2os.
- zakwaterowanie w pok. 2-os. dwa noclegi od piątku do niedzieli, pełne wyżywienie (kolacje, śniadania, obiady), przerwy kawowe, całe szkolenie - teoria i praktyka w sumie 3 spotkania w różnych terminach, materiały naukowe wykorzystywane podczas szkolenia oraz po szkoleniu, zaświadczenie ukończenia szkolenia po zdanym egzaminie.
3. Rejestracja bez zakwaterowania - koszt kursu 5.000zł brutto/os.
- całe szkolenie - teoria i praktyka w sumie 3 spotkania w różnych terminach, obiady, przerwy kawowe, materiały naukowe wykorzystywane podczas szkolenia oraz po szkoleniu, zaświadczenie ukończenia szkolenia po zdanym egzaminie.
4. Pobyt osoby towarzyszącej - koszt 1.500zł brutto/os.
- zakwaterowanie w pok. 2-os. (z uczestnikiem szkolenia) dwa noclegi od piątku do niedzieli na 3 spotkania, pełne wyżywienie (kolacje, śniadania, obiady), dostęp do przerw kawowych.
RABAT 10% liczony od kwoty (wybranej opcji) za szkolenie – dla uczestników naszych szkoleń, którzy odbyli u nas przynajmniej jedno szkolenie.
W przypadku specjalnych życzeń np. dieta wegetariańska, uprzejmie prosimy o zaznaczenie odpowiedniego pola w formularzu zgłoszeniowym.
DOKONUJĄC ZGŁOSZENIA ZAPOZNAJ SIĘ Z REGULAMINEM.
Koszt szkolenia można podzielić na raty – po dokonaniu rejestracji wymagana jest w przeciągu tygodnia, wpłata opłaty rejestracyjnej (informacja w potwierdzeniu), która zagwarantuje rezerwację miejsca na szkoleniu, pozostałą część kwoty można wpłacać w całości lub ratach na 14 dni przed terminem szkolenia, ostatecznie do terminu szkolenia.