7 wskazówek, jak zdobyć zaufanie klienta

Ocena:

0/5 | 0 głosów

Zdobycie zaufania właściciela czworonoga to najważniejszy punkt w utrzymaniu lojalnych klientów. Jeżeli obsługa klienta jest na najwyższym poziomie, spełnia się jego oczekiwania i potrzeby, zabiega się o jego uwagę, to prędzej czy później zaufa on klinice. Jednak by do tego doszło, trzeba naprawdę się napracować. Dlatego, aby zdobyć zaufanie klienta, należy zastosować parę „sztuczek”.

 

  1. Storytelling – opisz historię działalności swojej firmy, jej profil, może nawet samego właściciela kliniki, by ten był mniej anonimowy. Sprawmy, by klient poczuł, że jesteśmy godnym zaufania przedsiębiorcą, który nie ma nic do ukrycia.

  2. Kontakt – udostępnij adres e-mail, numer telefonu czy formularz kontaktowy, dzięki którym klienci będą mogli zadać pytanie w sprawie danego produktu lub usługi. Postaraj się, aby obsługa klienta była na najwyższym poziomie i nie dawała cienia wątpliwości, że ma się do czynienia z profesjonalną firmą.

  3. Prosty i przejrzysty interfejs – trzeba zadbać o to, by klient nie miał problemów z poruszaniem się po serwisie. Najmniejszy błąd może spowodować, że transakcja nie dojdzie do skutku.

  4. Opis produktów – ciekawy, ale i zgodny z prawdą opis naszych usług. Wprowadzenie użytkownika w błąd to pierwszy krok do utraty klienta.

  5. Regulamin usług – daj możliwość użytkownikowi poznać wszystkie regulacje dotyczące formy świadczonych usług.

  6. Obsługa na wysokim poziomie – przestrzeganie ustalonych terminów, uwzględnianie sugestii klientów, szybkie odpowiadanie na ich pytania – to wszystko sprawi, że nasze szanse na zdobycie lojalnego klienta znacznie wzrosną.

  7. Współpraca z mediami – dobry kontakt z mediami może zapewnić nam kolejnych lojalnych klientów. Konsumenci często ufają znanym i lubianym przez siebie mediom, zatem te stawiają pierwszą cegłę pod budowę naszego sukcesu i w związku z tym nie wolno jej lekceważyć.


 

Marzena Pytlarz

prawniczka w Kancelarii PPC Legal

Serwis Lekarza Weterynarii

INNE ARTYKUŁY Z TEGO DZIAŁU
Jak zawrzeć umowę leasingową – schemat krok po kroku 6 sposobów na wykorzystanie mailingu w praktyce weterynaryjnej 4 etapy budowania lojalności klienta wobec marki weterynaryjnej Organizacja komputerowych stanowisk pracy w przypadku pracy zdalnej Dlaczego warto wykorzystywać e-mailing w weterynarii Outsourcing w małym gabinecie weterynaryjnym Jak w praktyce wygląda tworzenie marki osobistej? 6 etapów wprowadzania nowych usług na rynek usług weterynaryjnych 3 elementy tworzenia rozpoznawalnej marki w weterynarii Czy warto dzielić się z pracownikami informacjami o finansach? 6 etapów wprowadzania nowych usług na rynek usług weterynaryjnych 3 elementy tworzenia rozpoznawalnej marki w weterynarii 7 wskazówek, jak zdobyć zaufanie klienta System do zarządzania obsługą klienta CRM w praktyce weterynaryjnej Jaki jest cel zarządzania marketingowego w gabinecie weterynaryjnym Zagrożenia związane z funkcjonowaniem firm rodzinnych w weterynarii Dlaczego tracimy klientów i jak temu przeciwdziałać E-marketing w weterynarii Lekarz weterynarii u prawnika – porady i wskazówki Jak magazynować zakaźne odpady weterynaryjne? 7 punktów, na które trzeba zwrócić uwagę w czasie kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej Jak zwiększyć satysfakcję klienta z usług kliniki? Outsourcing w małym gabinecie weterynaryjnym Co zrobić, aby gabinet weterynaryjny był widoczny? Ugoda pozasądowa - ważne informacje dla lekarzy weterynarii 3 najważniejsze cechy silnej marki osobistej lekarza weterynarii Jak zbudować skuteczny zespół zakładu leczniczego dla zwierząt? Strona internetowa gabinetu weterynaryjnego – na co zwrócić uwagę