7 błędów, których trzeba unikać, korzystając z Instagrama w weterynarii?

Ocena:

0/5 | 0 głosów

Do Instagrama warto podejść tak, jak do każdego innego zakresu działań dla marki – z pomysłem. Jeżeli mamy ustaloną strategię postępowania z tym kanałem, łatwiejsze będzie wymyślanie kolejnych treści i utrzymywanie spójności całego profilu na tym portalu społecznościowym. Na pewno nie warto działać na przysłowiowego czuja, ponieważ liczy się konkretna wiedza na temat social mediów, a nie intuicja.

 

Na Instagramie publikujemy zdjęcia opatrzone hashtagami, czyli słowami opisującymi fotografie poprzedzonymi znakiem #. To pozwala na stworzenie społeczności obserwatorów. Hashtagi kategoryzują zdjęcia tematycznie, dzięki czemu użytkownikom łatwiej jest znaleźć interesujące ich materiały.

 

Mogłoby się wydawać, że prowadzenie konta gabinetu weterynaryjnego na Instagramie jest czymś prostym i każdy to potrafi, praktyka pokazuje jednak, że jest inaczej. Lekarze nawet mogą nie być świadomi błędów, które uniemożliwiają dobre wykorzystanie tego portalu społecznościowego.

 

Najczęstsze błędy, których trzeba się wystrzegać, prowadząc profil gabinetu weterynaryjnego na Instagramie to:

  1. działanie bez strategii,

  2. jednostajna treść,

  3. brak linku w opisie,

  4. ilość kosztem jakości,

  5. zbyt wolne reagowanie na komentarze,

  6. nieprawidłowe użycie hashtagów,

  7. konto prywatne.

 


 

Marzena Pytlarz-Pietraszko

prawniczka w Kancelarii PPC Legal

serwisweterynaryjny.pl